22 May 2011

welcome to new world LitTlE BoY..

LitlE bOy.......


tepat jam 3.10 ptg 21/5/2011 lahirlah seorg LitlE boy kt HOSPITAL RAJA PERMAISURI BAINUN... anak abg yg no 3........
 then ptg td dlm kul 6 kami 1 family g tgk my sis in law kt wad.... ish...geramnyer tgl LitLe boy...puteh btul...n jari yg runcing....
then amiklah dukung dia...sb aku nie x boleh tgk baby..memg pantang coz suker sgt n budak2 apetah lg baby yg baru lahir.....

tny my sis in law berat LitlE boy nie 3.4kg....(dlm hati..chubbynyer)....
yg bestnyer LitlE boy nie td akak aku yg sambut wktu kt labour room kebetulan my sis in law dh x tahan nk bsalin.....bagus btul....hehehehe....kt makcik dia,litlE boy niey kencing bis kena uniform...kat aku time melawat td dia bo(berak),..... 
nakal ek LitlE boy...pekena acu n acik dia... tp pe pun...aku hapy tgk semua dh selamat.....walau pun due utk bsalin selasa nie......
** bila tgk LitlE boy....kt haty terdetik bilalah aku nk mcm tu plak....hahaha...kuat berangan je lebih...** dgr kt my chenta haty mau membebel dia sb dia ajak kawen thun nie aku suh tgu dlu...bukan x sudi tp nk settlekan study dulu...
****sayang...tgu ek cyg bis study..then kita kwen...**** i promise!!!!!...

nielah wajah Litle Boy.......


ni plak LitLe Boy n acu dia.....

No comments: