3 Nov 2011

Orang Dah Lama mam..tapi Aku baru dapat kesempatan tu semalam :)

  • Haiii semua bloger blogers hikhik... ariniekan nak gtau semalamkan.. aku dapat makan Aiskrim MAGNUM( Ala yg coklat belgian tu) ** dengan muka yg hapyy**
  • Sebenarnya aku rasa aku agak ketinggalan zaman..sbnyer aiskrim tu dh lama pun kuar..Tapi aku baru dapat kesempatan untuk makan dia semalam..(sb tu yang jadi syok hahaha..) 
  • Best woo dapat makan aiskrim tu..tapi aku makan yang puteh jerk(maksudnyer yg dalam jerk)..
  • Hehehe yang coklat aku x makan ( sebabnya aku kurenglah n coklat niey) 
  • Sebenarnya yang best sgt sebab aku x perlu mengeluarkan duit pun nak makan aiskrim niey..niey semua gara2 akak aku janji nk beli jadi aku suh dia tunaikan heheeh ** dengan muka x bersalah**

Ok jom kita tgk gambar2 niey sebelum dan selepas heheh :)



 **  nie wajak2 kotak dier.. belum bawak kuar isi agi hikhikhk**


** bial dah bawak kuar..maka dia bertukar kaler dari coklat ke putih :)
yang coklat tu mama i yang makan hehehe



No comments: