23 Sep 2012

KD SULTAN BADLISHAH!!

 Assalamualaikum

Erm..... dapat tahu kelmarin MR NAVY kena tukar tmpt keje..... dr KD SELANGOR (lumut) - KD SULTAN BADLISHAH (Langkawi)..


slogan pun (SEDIA BERKORBAN) nak xnak kenalah berkorban!!
Erm....xmampu nak berkata2 dah sb dah tahu.. apa yg akan jadi pada kami nty

:- makin senang nak jumpa = SUSAH
:- makin dekat kami= JAUH
:- makin rapat lah hubungan kami= RENGGANG

= kesimpulannya saya memilih untuk MENDIAM KAN DIRI SELAGI MAMPU!!

** SB SAYA TAHU APE YG BAKAL KAMI LALUI LAGI :(

5 comments:

azizah :) said...

wah ain dah duk semenanjung la dia... makin dekat la nak jumpa ape...

ayut said...

sabar ye...mgkn nnt boleh ikut sama :) harapnya jauh di mata dekat dihati...

Cik Aien said...

jijah... :- waaaaaaa semenanjung tp jauhlah jijah hukhuk :)

Ayut :0 insyallah satu hari harap boleh ikut dia dah :) tgu masa jer :)

Eca Dwinky Asha said...

samalah dear...diam2 je skrg.dia tu jap nak serius,jap xnak..benci gk.kang cri yg lain kang :P

QasehnyaRania said...

eh..eh..kat langkwi.
sepupu ciksu ada sorang kat sana..

baru je nikah dis 2012.
lawan org perak juga :D