20 Apr 2013



Seyes aku baca nie depan Hubby teresak-esak menangis........

"Wahai Isteriku, maafkan abang seandainya abang tersalah cakap mahupun terkasar perbuatan.. jagalah dan didiklah anak-anak kita menjadi orang yang berguna...

Wahai anak-anakku, maafkan ayah kerana acapkali ayah tiada disaat anak-anak ayah memerlukan kasih sayang seorang ayah...

Wahai mak & abah, ampunkan anakmu dari hujung rambut hingga hujung kaki, sesungguhnya mak & abah telah mendidik aku menjadi insan yang berguna pada negara...

Wahai Ibu & Ayah Mertuaku, maafkan anakanda kerana memilih kerjaya yang memungkinkan anak ibu & ayah menjadi balu sebelum usia...

Oh Malaysiaku, maafkan aku andai aku gugur di medan perang. Demi Allah aku telah berusaha sedaya upaya..."

*jangan ditahan airmata itu andai kamu sebak membaca nukilan diatas.. sesungguhnya aku sendiri menangis membacanya.. 

*** smp hubby tny "umi nie knp?? abg x pegi lagi lah"... mmg x pg tapi dh merasa mcm ner sb abah dulu pun pg perang now abg ipar ,abg tu ntah nty kena jugak...***

2 comments:

Eca Dwinky Asha said...

:(

tringat ari tu..bf da sampai LD baru dia gtau eca dy kt LD....padahal seminggu sebelum tu,eca balik2 tanya.."b nda balik sabah kan?...b jgn balik,jgn dtg sabah"...beria-ia halang la sangat..da keja dia nak wat camna :(

Cik Aien said...

biasalah yunk.... keje diorg kita kena trima ok :)